لندن را به آشوب بکشید+دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،کار کردن به جای یک پلیس شاید به نظر آسان باشد و البته بهتر است که بدانیم چه مقدار کاراین افراد سخت است.این دقیقا چیزی است که می توانید در بازی "Traffic Panic" به آن برسید.


 

در این بازی شما کنترل یک چهارراه را در اختیار دارید و باید با سبز و قرمز کردن چراغ ماشین ها را کنترل کنید تنها نکته ای که در اینجا لازم است به آن اشاره کنیــم این است که شما کنترل تنها یک چــراغ را دارید و از سمت دیگر خودروها دائما در حال عبور هستند.

برای هربار که خودرو ای را سالم از چهار راه عبور دهید مقدار مشخصی امتیاز کسب می کنید که این میزان امتیاز نیز خود انواع مختلفی دارد.


 

بسته به نوع خودرویی که از چهارراه عبور میکند امتیازهای متفاوتی به شما داده میشود.برای مثال اگر یک اتوبوس را رد کنید 300 امتیاز یا اگر یه خودروی کوچک را سالم عبور دهید 150 امتیاز و البته این امتیازها هنگامی به شما داده می شود که خودرو پشت چراغ قرمز مکث نداشته باشد چرا که در این صورت امتیاز شما کاهش می یابد.

در حین بازی می توانید دو نوع استراتژی را انتخاب کنید.
اول اینکه تصادف های متفاوت ایجاد کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید و یا مانند یک پلیس وظیفه شناس رفتار کنید و ترافیک را به بهترین نوع ممکن کنترل کنید.

 


 

با کسب امتیازهای متفاوت شما میتوانید خودروهای جدید بخرید و یا مکان بازی را تغییر دهید. در کنار این موضوع باید هدف هایی که بازی برای شما تعیین میکند را نیز انجام دهید.محل اصلی بازی در لندن است و البته همانطور که گفته شد شما میتوانید محل بازی را مابین چهارراه های متفاوت این شهر تغییر دهید.همچنین شما در ابتدای بازی 500 بمب در اختیار دارید که میتوانید بعد از هر تصادف محل را بمب باران نیز کنید.

 


 

مواظب باشید این بازی اعتیادآور است و میتواند ساعت ها شما را به خودش مشغول کند.

سایت دانلود





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : جمعه 3 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com